Klachtenregeling

Head2Wellness valt onder Body Mind Release en onder Jassentechniek Nederland en streeft naar een optimale kwaliteit en professionaliteit van onze opleidingen en behandelingen die gegeven worden. Het correct en tijdig afhandelen van eventuele klachten speelt hierin een belangrijke rol.
Indien u klachten heeft over onze therapeuten horen we dat graag zo spoedig mogelijk. Op deze wijze kunnen we deze ongewenste situatie snel oplossen. Alle klachten behandelen wij op dezelfde manier:

De procedure:

  • Ingezonden klachten zullen te allen tijde vertrouwelijk worden behandeld.
  • In eerste instantie dient u uw klacht mondeling in bij de betreffende therapeut.
  • Indien er geen mondelinge overeenstemming wordt bereikt, dan kunt u uw klacht binnen twee weken schriftelijk of mondeling indienen bij:

Hans de Waard (Ontwikkelaar van de Jassentechniek en Body Mind Release)
Teugenaarsstraat
 1
5348 JA Oss
Email: hans@jassentechniek.nl 
Tel: 0412-655987 of 06-54954234

  • De klacht dient duidelijk omschreven te worden met een heldere onderbouwing van uw standpunt en kan nooit anoniem ingediend worden. Na ontvangst wordt een klachtdossier geformeerd.
  • Op uw klacht reageren wij binnen 1 week.
  • Alle klachten handelen wij vervolgens binnen vier weken af. Als er langere tijd nodig is om onderzoek te doen, stellen wij u binnen de eerder aangegeven termijn van vier weken op de hoogte waarbij reden van uitstel wordt toegelicht. Tevens geven wij u dan een indicatie wanneer wij u uitsluitsel geven.
  • Alle klachten registreren wij voor minimaal 1 jaar.
  • Indien u zich niet kunt vinden in het antwoord of de wijze waarop u behandeld bent dan kunt u contact opnemen met:

Klachtencommissie Stichting KTNO
Gedempte Gracht 45
5611 DL Eindhoven
T: 040 8421336
Email: info@ktno.nl

Het oordeel van de beroepsinstantie is voor Jassentechniek Nederland bindend. Eventuele consequenties zullen indien mogelijk binnen een week worden afgehandeld.

Opgemaakt te Heesch, augustus 2016.